søndag 9. august 2009

Nordsjøfestivalen

Hadde gleda meg til å stå på festival, visste at det kom til å bli masse folk der. Rigget opp en fin bod...

Kjøpte partytelt før Ørefestivalen, et slikt som var lett å slå opp. "Paraplytelt". Var ferdig rigga på under en time.

Men etter en liten time, heldigvis før det hadde kommet så mye folk, kom en vindkule og rev hele boden min overende. Teltet ble ødelagt, og en del av smykkene knust. Det var heldigvis oppholdsvær, så jeg stablet sammen boden min igjen, dog uten telt, og fullførte dagen med ok salg.

Fatene mine overlevde fallet!

Denne festivalen hadde også fått tak i et helikopter, og da blafra det bra i de andre teltene rundt meg. 

Skulle jo i utgangspunktet stå i dag også, men da startet dagen med tåke og regn. Kjørte likevel inn til festivalen, det kunne jo hende de hadde et telt jeg kunne låne. Det hadde de ikke, så jeg kjørte i regnværet tilbake til byen. i skrivende stund holder solen på å titte frem, er det ikke typisk?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar